Regulamin Serwisu Dywanowelove

Prosimy o zapoznanie się z zasadami korzystania z naszego katalogu internetowego oraz warunkami składania zapytań o produkty.

Regulamin obowiązuje od dnia: 22 maj 2025

§1 Postanowienia Ogólne

  1. Serwis internetowy "Dywanowelove", dostępny pod adresem https://www.dywanowelove.pl (dalej jako "Serwis"), jest platformą katalogowo-informacyjną stanowiącą usługę firmy Radici Polska Sp. z o.o., z siedzibą w ul. Kokotek 29, 41-700 Ruda Śląska, NIP: 547-15-71-934.
  2. Niniejszy regulamin (dalej: "Regulamin") określa zasady i warunki korzystania z Serwisu przez Użytkowników, w tym zasady przeglądania prezentowanych Produktów i składania Zapytań Ofertowych.
  3. Korzystanie z Serwisu oznacza akceptację niniejszego Regulaminu. Każdy Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu.
  4. Definicje:
    • Serwis – platforma internetowa Dywanowelove dostępna pod adresem https://www.dywanowelove.pl, prezentująca katalog Produktów.
    • Operator Serwisu (Administrator) – Radici Polska Sp. z o.o..
    • Użytkownik – każda osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z Serwisu.
    • Produkt – towar (np. wykładzina, dywan, sztuczna trawa) prezentowany w katalogu Serwisu, oferowany do sprzedaży przez Operatora Serwisu lub jego autoryzowanych partnerów handlowych.
    • Zapytanie Ofertowe – czynność polegająca na wysłaniu przez Użytkownika za pośrednictwem Serwisu (np. przez formularz kontaktowy) zapytania dotyczącego Produktu, w celu uzyskania szczegółowych informacji, oferty handlowej lub nawiązania kontaktu z przedstawicielem handlowym Operatora Serwisu lub jego partnera.
    • Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana bezpośrednio pomiędzy Użytkownikiem a Operatorem Serwisu lub jego autoryzowanym partnerem handlowym, po uprzednim złożeniu Zapytania Ofertowego i indywidualnym ustaleniu warunków. Serwis Dywanowelove nie jest stroną Umów Sprzedaży.
    • RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

§2 Charakter Serwisu i Zasady Korzystania

  1. Serwis Dywanowelove ma charakter katalogu internetowego i platformy informacyjno-reklamowej. Serwis nie prowadzi bezpośredniej sprzedaży Produktów online ani nie umożliwia zawierania Umów Sprzedaży za jego pośrednictwem.
  2. Korzystanie z Serwisu w zakresie przeglądania treści jest dobrowolne i bezpłatne.
  3. Do korzystania z Serwisu niezbędne jest posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu oraz aktualnej przeglądarki internetowej.
  4. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z prawem, dobrymi obyczajami oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu. Zabronione jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym.
  5. Operator Serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje o Produktach prezentowane w Serwisie były rzetelne, dokładne i aktualne. Jednakże informacje te, w tym ceny (jeśli są podane), mają charakter wyłącznie informacyjny i poglądowy, i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Zdjęcia Produktów mają charakter ilustracyjny i rzeczywisty wygląd Produktu, w szczególności jego kolor, może nieznacznie różnić się od prezentowanego na zdjęciach.

§3 Składanie Zapytań Ofertowych

  1. Serwis umożliwia Użytkownikom składanie Zapytań Ofertowych dotyczących Produktów prezentowanych w katalogu.
  2. Złożenie Zapytania Ofertowego odbywa się poprzez wypełnienie i wysłanie formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie (np. na stronie Produktu lub w ogólnej sekcji kontaktowej).
  3. W Zapytaniu Ofertowym Użytkownik powinien podać prawdziwe i aktualne dane niezbędne do przetworzenia zapytania i nawiązania kontaktu (np. imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, treść zapytania, informacje o interesującym Produkcie i jego ilości).
  4. Wysłanie Zapytania Ofertowego nie jest równoznaczne z zawarciem Umowy Sprzedaży ani nie rodzi po stronie Operatora Serwisu obowiązku sprzedaży Produktu. Stanowi ono jedynie zaproszenie do nawiązania kontaktu handlowego.
  5. Operator Serwisu lub upoważniony przez niego przedstawiciel (np. z Radici Polska Sp. z o.o. lub partnera handlowego) skontaktuje się z Użytkownikiem w odpowiedzi na Zapytanie Ofertowe w celu przedstawienia szczegółowych informacji o Produkcie, jego dostępności, cenie oraz ewentualnych warunkach zakupu.
  6. Wszelkie ustalenia dotyczące zawarcia Umowy Sprzedaży, w tym ostatecznej ceny, warunków płatności, dostawy, są dokonywane indywidualnie pomiędzy Użytkownikiem a Operatorem Serwisu lub jego autoryzowanym partnerem handlowym, poza platformą Serwisu Dywanowelove.

§4 Informacje o Produktach i Cenach

  1. Wszelkie informacje o Produktach, w tym ich opisy, specyfikacje, zdjęcia oraz ewentualne ceny prezentowane w Serwisie, mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty handlowej.
  2. Operator Serwisu zastrzega sobie prawo do zmiany informacji o Produktach, w tym ich cen (jeśli są wyświetlane), specyfikacji i dostępności, w dowolnym momencie bez uprzedniego powiadomienia.
  3. Ostateczne i wiążące warunki dotyczące Produktu, w tym jego cena i dostępność, są przedstawiane Użytkownikowi w odpowiedzi na jego Zapytanie Ofertowe przez Operatora Serwisu lub jego przedstawiciela.

§5 Ochrona Danych Osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Użytkowników Serwisu jest Operator Serwisu, tj. Radici Polska Sp. z o.o..
  2. Dane osobowe Użytkowników podawane w związku z korzystaniem z Serwisu (np. w formularzach kontaktowych) przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z RODO.
  3. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, w tym cele, podstawy prawne, okres przechowywania oraz prawa Użytkowników, znajdują się w Polityce Prywatności Serwisu.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże może być niezbędne do obsługi Zapytania Ofertowego.

§6 Prawa Autorskie i Własność Intelektualna

  1. Wszelkie materiały i treści zamieszczone w Serwisie, w tym teksty, grafiki, zdjęcia Produktów, logotypy, znaki towarowe (w tym nazwa "Dywanowelove" i logo), układ strony, są chronione prawem autorskim i innymi przepisami dotyczącymi własności intelektualnej.
  2. Prawa te przysługują Operatorowi Serwisu lub podmiotom trzecim, od których Operator Serwisu uzyskał odpowiednie licencje.
  3. Kopiowanie, modyfikowanie, rozpowszechnianie, publiczne odtwarzanie lub inne wykorzystywanie jakichkolwiek treści z Serwisu bez uprzedniej pisemnej zgody Operatora Serwisu lub innego uprawnionego podmiotu jest zabronione.

§7 Odpowiedzialność Operatora Serwisu

  1. Operator Serwisu dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia poprawnego i nieprzerwanego funkcjonowania Serwisu, jednakże nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne zakłócenia w jego działaniu spowodowane siłą wyższą, awariami technicznymi lub niedozwoloną ingerencją Użytkowników lub osób trzecich.
  2. Operator Serwisu nie jest stroną Umów Sprzedaży zawieranych w następstwie Zapytań Ofertowych złożonych za pośrednictwem Serwisu. Wszelka odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy Sprzedaży, w tym odpowiedzialność za wady Produktu (rękojmia, gwarancja), spoczywa na faktycznym sprzedawcy Produktu, tj. Operatorze Serwisu działającym jako sprzedawca lub jego autoryzowanym partnerze handlowym.
  3. Serwis może zawierać odnośniki (linki) do stron internetowych podmiotów trzecich. Operator Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone na tych stronach ani za ich polityki prywatności.

§8 Reklamacje Dotyczące Funkcjonowania Serwisu

  1. Użytkownik ma prawo zgłaszać reklamacje dotyczące nieprawidłowości w funkcjonowaniu Serwisu.
  2. Reklamacje można składać drogą elektroniczną na adres e-mail: dywanowelove@gmail.com lub pisemnie na adres siedziby Operatora Serwisu.
  3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej: dane identyfikujące Użytkownika (np. adres e-mail), opis problemu oraz datę jego wystąpienia.
  4. Operator Serwisu rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania.
  5. Postanowienia niniejszego paragrafu nie dotyczą reklamacji Produktów, które należy kierować do faktycznego sprzedawcy zgodnie z §7 pkt 2.

§9 Postanowienia Końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
  2. Operator Serwisu zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie. O planowanych zmianach Operator Serwisu poinformuje Użytkowników poprzez publikację nowej treści Regulaminu na stronie Serwisu z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem. Korzystanie z Serwisu po wejściu w życie zmian oznacza ich akceptację.
  3. W przypadku braku akceptacji zmienionego Regulaminu, Użytkownik powinien zaprzestać korzystania z Serwisu.
  4. Ewentualne spory wynikłe w związku z korzystaniem z Serwisu będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Operatora Serwisu, chyba że przepisy prawa stanowią inaczej (np. w przypadku konsumentów).
  5. W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących niniejszego Regulaminu, prosimy o kontakt pod adresem e-mail: dywanowelove@gmail.com lub telefonicznie: 32 77 16 400.